„Investirajte pametno – Investirajte u Hrvatskoj“ CCBN B2B Konferencija

SHARE

Konferencija „Investirajte pametno – Investirajte u Hrvatskoj“, održana 15. ožujka u Rovinju, okupila je poduzetnike iz vodećih domaćih kompanija i osobe koje vode neke od najvećih podružnica globalnih tvrtki kako bi zajednički razmijenili iskustva o potencijalima investiranja u Hrvatskoj. Ovaj događaj održan je u sklopu projekta „Savjetodavne i ostale usluge za provedbu klaster inicijativa“ koji provodi Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.

 

Tijekom konferencije istaknuto je da Hrvatska ima veliki potencijal za privlačenje investicija, no da su preduvjet tome digitalna transformacija i bolja suradnja između privatnog i javnog sektora.

Panel rasprava „Investicije u digitalizaciju“

Na panelu „Investicije u digitalizaciju“ sudjelovali su Igor Grdić, član Uprave Vertiv Croatia, Denis Jašarević, predsjednik Uprave IN2, Damir Begović, ABB Hrvatska, Tomislav Balun, direktor IBM Hrvatska, Božidar Poldrugač, član Uprave Končara te Mirjana Samardžić Novoselec, članica Uprave Apsolona. Sudionici su razgovarali o tome što je digitalizacija, u kojoj je fazi Hrvatska te može li proces digitalne transformacije riješiti aktualna pitanja u hrvatskom gospodarstvu. Zajednički su zaključili da su ulaganja u digitalnu transformaciju neophodna su za rast, razvoj i konkurentnost na tržištu.

 

Panel rasprava „Biti poduzetnik u Hrvatskoj“

Na zadnjem panelu konferencije pod nazivom „Biti poduzetnik u Hrvatskoj“ sudjelovali su Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik, Saša Cvetojević, poduzetnik i investitor, John Gašparac, CCBN i Country Managing Partner, Pricewaterhousecoopers, Andrea Doko Jelušić, izvršna direktorica AmCham-a, Nataša Ćurić Martinčević, predsjednica Uprave Apsolona i Petar Šimić, CCBN i direktor Primacošpeda.

 

Iako je 2020. godina zadala snažan udarac hrvatskim poduzetnicima, optimizma među sudionicima nije nedostajalo. „Ovo je prilika za poticanje lokalnih investicija. Smatram da uvijek treba gledati u budućnost i tražiti novi razvoj poslovanja kako bi mogli pratiti zahtjeve naših klijenata“, rekao je Došen, dok se Gašparac nadovezao i naglasio da je kriza i pozitivno utjecala na transformaciju kompanija i smjer toga što je buduća okosnica hrvatske ekonomije.